Thursday, February 03, 2011

Happy dung dung ceng..

..Assalamualaikum..

Petang tadi aku pergi beriadah kt Metropoint, Kajang..pergi men bowling ngn kengkawan..Masuk je Metropoint tuh nampak warna merah sesaje..kan chinese new year...itula nak ucap Happy Chinese New Year..Gong Xi Fa Cai...happy dung dung ceng...hehehe...

Esok pagi-pagi bute aku nak balik kmpg..tapi masih belum packing pape pong..esok la baru nak packing..tidur semalaman je pong...

Sekarang ni da mula dgr lebang lebung bunga api dari umah aku..tah mne punye bunga api tah...kot2 guruh dak?..hahha..bunga api laa...


Pergi men bowling tadi mak n ayah yg anta..mak n ayah aku g detink kt plaza metro..dicampak nye kami ke metropoint...smlm mereka detink kat the mines..ishh2...berdetink je....haha jeles!

Aku lak da janji las minit nk men boling ngn mmbe aku..diorang tgu kt sne..


+..ni Umirah..dlu aku g skul ngn dia..+


+..ni cousin aku..yg paling perasan di dunia..haha..+

+..dan nih pulak akuh..ececeh..+


Kami kan sampai je diorang da book lane..kira terus main la..abis main bowling..turun nak ke mydin terus ayah aku da sampai nk jemput...sekejap giler kami hangout...sbb tuh x dpt nak snap byk2...hurm...





nota tangan : len kali kita hangout lagi erk...


2 komen.:

never fall in love said...

bkn awak ke yg perasan .. grrr .. ~ haha

nurul atiqah said...

awak yg perasan yer...