Tuesday, September 28, 2010

-sesat-

Aku rase lme da x hupdate blog ni.bizi la.asik tido je.. Ye sy mmg kuat tido oke.sy akui. :p


Ptg tadi aku teman cik abg g anta sijil kt anak buah die yg study kt Segi College kt Kota Damansara. Ngn alamat yg dibagi xcukup lengkap, maka tersebutlah kisah kami sesat di situu. Sgt memalukan sesat di Kuala Lumpur. Sy org Selangor oke? Lahir pom d Selangor. Maka dekat 2 jam kami berada d situ. Lagi mlang fon aku xde GPS. N dan2 tuu jgk aku ckp ngn cik abg nk fon ade GPS, t senang, xsesat daa. Hahaha. Die wt dono jerk. Huh! Kejam! 


Letih punye letih punye letih. Perot pom da lapa. Nk tawu mkn kt ne? Sg Buloh. Haa. Dr Sg Buloh nk ke Segi College sgt senang jln die. N sgt cepat jumpe Segi tuu. Ngape dri Bangi ssah na nk jumpe. Perghh, KL mmg sgt2 sronok bile time org balik kje, jem dem!! Time tuu la sbok terpikir nk buat jln sendri la.nk kete terbang la.nk kete auto jln sndri la.haisehh. fenin la.


Oke aku da ngntok. tido lgi. haish. lebih tido boleh kurus! Fakta.

0 komen.: