Wednesday, February 02, 2011

Perempuan dan mekap

..Assalamualaikum..

Hallu hallu....

Panasnya hari ni..naik fenin kepala dah ni..tp xpela..muge dpt surutkan banjir kt tempat yg banjir tu..aminn..

Hari ni kan nak cakap pasal perempuan dgn mekap2 nya..haa..korang semua mesti ada barang mekap masing2 kan..
Aku pun ada...tp aku jenis x suke nak mekap tebal2 mcm opera cina tuu..
Just simple2 je...nak tgk x brg mekap aku? xnk? tgk jgk!!



..taraaa..

Sikit je kan...aku x berapa suka nak mekap tebal2..natural sudah...
Aku paling suke tang bibir..sbb aku pakai lip ice sheer colour..rasa mcm bibir Lisa Surihani kejap..hahaha

Blusher ngn eye shadow jarang gila babas aku pakai..pakai pun klo nak g kenduri kawin yg jauh2 ker... :P

Dan yg paling pelik..aku jenis yg bersiap dlm kete..mekap dlm kete..pakai tudung dlm kete...tp baju pakai kt umah la...hehe

Okelah...nak g men bowling kt Metropoint jap...nk ikot?? Jumpe d sanaaaa..








nota tangan : ada mekap artis nak keje mekapkan aku x? hahaha

2 komen.:

Liz said...

meh sini akak mekapkan utk ko hihi...aku pon xreti nak bermekap ni tgk muka sudah tau mcm mana huhu

nurul atiqah said...

hehehe...kiter mekap simple sudah kan...natural beauty...hahaha