Wednesday, January 12, 2011

Sepi sekeping hati

Assalamualaikum..


Lama sungguh aku menyepikan diri. Semak samun sungguh behelog aku ni. Hari ni baru muncul kerajinanku utk menghupdate behelog yg dah berkurun di tinggalkan. Bukan apa, cuma internet x mengizinkan. Tapi dalam x mengizinkan pon, penuh pulak entry dlm draft. 

Banyak juga benda nak tulis ni. 

Mula2 nk cerita berita sedih yg kami terima dlm seminggu lepas. My Cik Abg punya mak sakit. Sebelah badan x boleh gerak. Mcm lumpuh sebelah badan. Sampai sekarang masih x sihat lagi tapi ada perubahan bila dia dah mula rasa sentuhan org, kadang2 rasa sakit. Aku baru jugak pergi melawat kt Selayang dua hari lepas. Sayu rasanya bila mak dia tanya kami semua  " Bila mak boleh jalan ? " .. Ayah My Cik Abg cuma jawab  " X lama lagi baik la ni..".. Aku doakan mak My Cik Abg sihat sepenuhnya..insyaAllah..aminn..


Hari ahad lepas kan kitorang ( aku n My Cik Abg ) pergi Ampang Point sbb ada Pameran Pengantin Malaysia 2011 kt situ. Mcm2 ada tapi aku pergi niat nak mengumpul kad2 or pamplet or brochure pasal perkahwinan. Pusing punye pusing sampai fenin last2 jumpa kedai Celcom..aha..buat apa kat kedai Celcom ye ? Apa lagi..beli broadband la syg. Modem broadband tu kan brand CSL..so dia lain mcm sikit design dia. Nak upload gmbr nk tunjuk kt semua tp handphone kt My Cik Abg. Dia bawak g umah member dia cos nk jamming.


Apa lagi aku nak tulis ? Dah la kot.. Nanti aku rajin aku update lagi..




p/s : Kalau aku cakap aku ni peminat Fasha Sandha korang marah x ? Hehe..

0 komen.: